härliga torsdag.. eller?

Imorse när jag vaknade hade jag fortfarande huvudvärk, så stannade hemma från skolan ännu en dag.
Försökte sova en stund till men utan framgång, så gick ner och la mig i soffan och kollade på vakna med the voice, så jag fick mig ett och annat gott skratt!
Åt lite frukost, sen tvättade jag. Duktig som jag är! Har oxå tagit mig i kragen och pluggat lite på ett arbete från skolan! tummen upp till mig! Så eftersom jag varit så duktig idag tänkte jag beställa en såndära "bad hair day"-mössa! Kanonfin! Men blev stressade eftersom vi skulle åka och lämna Elin på flygplatsen så jag bad Tim göra det åt mig. När jag kom hem hade han dock inte gjort det så jag tänkte göra det själv, TROR NI ATT DEN FINNS KVAR DÅ? nänä, den sista rosa mössan var borta! Väck!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Sv: Ja, visst är den bra? =)

2009-09-03 @ 21:16:26
URL: http://danielkl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0