Hallåduminsötasnäcka!

Nu har halva veckan i skolan gått, rätt snabbt ändå.

Hade ett kanonbra lov med underbara Michelle i karlskrona, med bilåkande (höhö), party och mys (:
Var på fest på lördagen och hittade en kanoncool glittrig not i ett trapphus, den tog jag förståss!
Blev oxå bjuden på den godaste grogg någonsin! Det var annat än vodka och läsk kan jag lova (kräkdricka), det var vodka och fun light-saft, det sjukaste jag hört i mitt liv, men gud va gott!
Men nog om det.

I måndags fick jag pengar så jag och käraste Elin åkte in till K-stad och handlade massa med saker, vi avslutade dagen med pizza på favoriten. I tisdags fick vi veta resultaten på våra prov i arbetssätt och lärande, och de kunde inte gå bättre för min del eftersom jag blivit så smart och en pluggis så fick jag MVG ;) de ni! Sen gick jag och fikade i sölvesborg med sötaste finaste Jonna!
Nu orkar jag inte skriva mer! Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0