Äckelväder

Hej hopp!
Vädret suger, när jag vaknade imorse var det snö ute.. inte kalaskul.
Glömde oxå mobilen i hallen när jag skulle till bussen så det blev en mobilfri dag, kändes konstigt utan min lur, tomt på nåt sätt. Skolan var hordryg, och när jag kom hem så var ingen hemma så fick sitta ute och vänta i 45 min utan mobil så jag räknade bilar, kom till 179 sen kom sofie hem..
Och nu har jag precis kollat på True blood på svt play, missade avsnittet igår.
Har bokat bio oxå, Imon blire Christmas Carols 3D med Victoria, Viktor och mia! Tårta!
Sen har jag bokat new moon den 20 nov, till mig, sofie , ros-marie och johan! Tårta!
Nu ska jag ut i hemska kylan o röka sen blire väl nåt tråkigt på tv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0