Tuudilu - tredje gången gillt?

Sitter i sängen med Michelle och funderar på om vi ska gå ner och leta upp lite chips i brist på annat.
Har varit på sailet idag, med en väldigt lyckad start hemma hos mig med Elaisa och Michelle, vi drog in till sailet och kvällen fortsatte bra tills jag slog i min stortå, som inte alls mår bra för tillfället!
Så nu sitter vi här och jag jämrar mig.

Detta är alltså tredje bloggen jag startar, dom andra två glömde jag totalt bort, men nu ger jag mig på det igen och hoppas på mer skrivande. Jag har ju en del problem med det där hur den ska se ut och hur man gör över huvudtaget så att den blir sådär fin som alla andras, funderar på att tvinga karro att hjälpa mig höhö.

Ska väl försöka sova nu eftersom skolan börjar på måndag så man inte är allt för sliten.

btw hittade inga chips, så nu sitter vi och tycker synd om oss själva med menthol ciggaretter och after eight.

pussis


Kommentarer
Postat av: Annika F

KUL Ronjet med blogg!



Hoppas allt är väl med Dig och att det blir jätte bra i skolan!



Hoppas få se Dig snart igen!



Kram

2009-08-16 @ 12:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0